26 Ağustos 2014 Salı

One Ok Rock

자자자자자 Çok güzel bir şeyden bahsetmeye geldim. ^___^
Gerçekten onları tanımaktan o kadar mutluyum ki, onların şarkılarını dinlerken sanki hayatımda çok güzel bir şey oluyor gibi bazen de sanki onlara içimi anlatıyorum da onlar da beni teselli ediyor ya da sinirlendiğim zamanlar şiddetimi şarkının ritmiyle arttırıp daha sonra sakinleştiriyorlar gibi. Gerçekten benim için çok özeller, o kadar değişik duyguları tattırıyorlar ki ailem gibi sanki.
 Evet bu güzel insanlar: ONE OK ROCK^___^



















Grubu tanımam çok sıradan, twitterda takip ettiğim birisinde gördüm ov J-Rock du bi dinleyeyim dedim. İlk dinlediğimde hissettiklerimi hala unutamam. Zaten rock müzikten başka bir müzik türü pek dinlemem, popu özellikle de türkçe popu basit ve dinlemeye değer bulmuyorum. E hem rock hem japon hem de muazzam çalıyor ve söylüyorlar resmen bayıldım. Çok sevdim acayip sevdim sonra bir şarkı daha bir  şarkı daha derken tüm albümlerini dinleyiverrmişim. :')) İlk zamanlar konserlerini izlerken ALLAM ÇOK YAKIŞIKLILAR ALLAM NASIL ÇALIYORLAR TAKAĞĞĞ diye içimde fırtınalar kopuyordu şimdi izleken HAHA SALAK YAA HAREKETLERE BAK BAK ÖLÜYORUM BURDA BU ŞARKI CENNETTEN Mİ ÇIKTI falan diyorum assfdgdhd yani olay daha çok dış görünüşten çıktı da saygı, sevgi, gurur duymaya falan başladı. Abarttığımı düşünebilirsiniz ama gerçekten bu adamları abartmak istiyorum.




Buradaki Taka. Grubun solisti. Ya sesi bana bir acayip geliyor çok çok çok güzel. Özelliklerde şarkılarda bağırdığında mest oluyorum. :')) Saçları yüzüne düşüp gözlerini kapatıyor muazzam manzara. Tanıyalı 1 yıl oldu ama bana çok fazla şey ifade ediyor Taka. Güldürürken düşündüren bir insan gibi geliyor bana. (ya böyle yazınca komik durdu ama öyle) Dış görünüşü de tam benim ideal  tipim boyum ondan biraz uzun ama olsun ^_^
Birde acayip komik hep güler yüzlü ya bazen bel altı falan konuşuyor davranıyor,vücudunda bir sürü dövme var(özellikle de mason dövmeleri) gerçekten hayatımda böyle birinin olmasını çok isterdim. 
Bu adamın siyasi görüşü dini bilmemnesi her şeyi benden farklı olsa bile şarkılarıyla beni mutlu ediyor ya yeter. Kalbime dokunan her şeyi çok severim ben. Taka da baya dokunuyor sağolsun. ^_^


Toru da elektro gitar çalıyor. Bütün samimiyetimle söylüyorum ki gitar Toru'nun işi. Sanki vücudunun bir parçası gibi. O kadar grup dinledim ama Toru gibi çalanını görmedim ben,resmen o gitarı hissediyorum ya.
Gerçekten çok yetenekli bazen de rap yapıyor bazı şarkılarda. 


Ama benim için Toru demek gitar çalarken kendini kaybetmek, havaya uçan sarı şaçlar(adeta bir kirpi oluyor), terli siyah gömlek ve mükemmel söz yazarı demek. :'')




Diğer üye Ryota. Bas gitar çalıyor.(tahmin edersiniz ki müthiş çalıyor.) Ryota hep bana sanki yolda görsem rahat rahat konuşabileceğim gibi geliyor samimi, anlayışlı, sevimli gibi duyguları barındırıyor.(şuan bunları yazarken böyleyim -->^____^ ) Konserlere şort,şalvara benzer pantolonla çıkması üstünde genelde hiç bir şey olmaması beni acayip rahatlatıyor. Sadece müzik için oraya gelmiş, bağımsız, başka bir düşüncesi yok, o an sadece o önemli anlamlarını çıkartıyorum.


Son olarak Tomoya. Görüldüğü üzere grubun bateristi. Hani böyle bir insanı görürsünüz ilk görüşte bi içiniz falan ısınır,gülümsersiniz falan işte Tomoya'yı gördüğümde tam öyle hissettim. Tanıyorum sanki yıllardır. Ya çok iyi bir insan gibi geliyor bana sanki hemen yardımına koşacakmış gibi. Ve o da baterinin hakkını veriyor tabii.

Benim hayallerimden biri de bateri çalmak, ergenlikten beridir istiyorum ama bateriye en yaklaştığım an müziği açıp sandalyeleri bateri gibi dizerek bagetlerimle sandalyelere vurmak oldu. Bunu baya yaptım bir kaç yıl falan asdfg. Şimdi sandalyelere zarar vermiyorum.^__^





İşte One Ok Rock bu güzel insanlardan oluşuyor. İnşallah onlar güzel işlerine uzuuun uzuuuun yıllar devam ederler ve inşallah biz de onları dinleriz ^_^





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder