26 Ağustos 2014 Salı

Depresyon part 1154574

Daha ne kadar zaman böyle olacağım bilmiyorum. Ergenlik sivilcesi izi gibi kaldı bende bu umutsuzluğum. Mutsuzluk geçiyor da umutsuzluk geçmiyor kaldım öyle bir şey yapamıyorum. Televizyonda bazı psikologları dinledim benim için mazoşist ve dramatik dediler. E tamam bunu bende az çok biliyorum ama çözümünü yıllardır söylenilen basit kelimelerle anlatıyorlar. Canlı yayına bağlanıp ABİ UMUTSUZLUK GEÇMİYOR GÜZEL ABİM demek istiyorum. Kendi kendime çözmeye çalışıyorum ama kendimle konuştukça daha kötü oluyorum, çoğu zaman ay yeter çok konuştun diye kendimi tersliyorum. Şizofren olmaya doğru gidiyorum, ama ben üşenirim oraya da gidemem yarı yolda kalırım. Ben olduğum yerde oturuyorum ne yapmış olabilirim de bu kadar üzülüyorum.(üzüldüklerini biliyor kabulleniyor aklına getirmemeye uğraşıyor.) Çok fazla ağlayan biri değilim(dram dizi ve filmler izleyince saatlerce ağlamamın dışında tabii) o yüzden içimde ne varsa kat'iyen anlatmam içimde tutarım sonra taşıyamaz hale gelince hoop bi şarkı çalar boşluğa bakar ve ağlarım.


Yani bir insan ne kadar asosyal olabilecekse o kadar asosyal oldum. Arkadaşlarım tabi ki oluyor benim de best friendlerim var ama içimi dökemedikten sonra sadece iyi gün dostu tarzı bir şey oluyor ama bu onların suçu değil sorun bende,sorun o kadar bende ki anlatsam ve ya anlatmasam da geçmiyor. Kişiliğim falan olmuş değiştiremiyorum böyle olmayı. Bende kavga etmeyi çok istiyorum ama başka bir insana bağıramam ya da kendimi savunamam(umarım bu yazıyı bi psikolog okur da yardım eli uzatır, muayene çok pahalı çünkü, ya benim babam esnaf bu masrafı nasıl kaldırsın adam, bursum da anca yetiyor zaten) 
Böyle yani iç dünyamda, hayal falan kuruyorum mutlu oluyorum sonra hayal bitiyor bu duyguları yaşamaya devam ediyorum. Karşı cinsten kaçmam var ki bir de o çok fena. Lisede o hormonlara bile karşı gelmişim irade sahibi olmuşum yani bekliyorum ki doğru dürüst bir şey gelsin karşıma.Öylece bekliyorum sadece bekliyorum. Belki de böyle bir şeye ihtiyacım vardır. Güven verici birine.
Ay bunu daha kimseye söylememiştim ya OFFFF. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder