24 Ağustos 2014 Pazar

Ooo Beyaz Önlük Alıyorum Bi Dal

Merhaba, ben yine sıradan bir gün geçirirken( kardeşimle günlük kavgamı yapmış, vatsapta online olmamaya gayret ederek gelen mesajları kontrol etmiş bi köşede kitap okuyorum) ablam doktora gidecekmiş benim de gelmemi istedi zaten kız yorgun işten geliyor en fazla 20 cümle kuruyoruz peki dedim geleyim(zaten pek itiraz etmem ailenin en uysal kızıyımdır asdf). Aslında çoğu insan hastaneleri sevmez ama ben oradaki koşusturmaya, insanların birbirlerine yardım etmesine, ortamın sessiz olmasına, hastanenin kokusuna bayılıyorum. Özellikle de çalışanlarına. :')) Acil tıp teknisyenleri, hemşireler, doktorlar en sevdiğim meslek grubunu oluşturuyor.
 Ne yazık ki o gruba matematik ve fen yetmezliğinden dolayı ulaşamadım. İlkokul birinci sınıfta bile matematiğim 4 gelince çok zorlamadım kendimi, üniversiteye kadar matematiğim hep 3 ve 4 arasında gidip geldi. ¯\(ツ)/¯
E şimdi hastaneye gidince mutlu oldum hafiften tabi, gözler fıldır fıldır  
Daha sonra devlet hastanesi mağdurları olarak 40 dakika doktoru aradık. Doktor geldiği an böyle bana bi şeyler oldu allahım dedim beyaz önlük!!! Beyaz önlük nedense bende bi güven uyandırıyor yani gördüğümde huzur bulduğum nadir şeylerden biridir herhalde. Bir de doktor olmuş insanlara dünyayı kurtarmış gözüyle bakıyorum ne bileyim benim kafamın zerre basmadığı rakamlar onlara bulmaca gibi falan geliyor, problem çözmekten zevk alıyorlar(zevke bakar mısın) zıbilyon tane ilaç ismi tedavi yöntemleri bilme, kan görme( ki en çok saygı duyduğum özelliklerden biridir çünkü görünce ben bayılıyorum genelde^^) bir insanı kurtarmaya çalışmaları falan muazzam olaylar yani ben sadece alkışlarım onların yaptıklarını BÖÖÖÖYLEEE. 
Bir de galiba evlerine falan bağlı oluyorlarmış güzel yani. Nerede kalmıştım heh, doktor bey geldi bir şeyler söyledi bende söylediği her şeye haklısınız dedim sadece. Beyaz önlüğün hakkını verdiği nadir doktorlardan biriydi ve hayatımda bir daha yüzünü muhtemelen görmeyeceğim ve başka doktorlara haklısınız demeye devam edeceğim. Bu arada doktor doktor demişken yeni bir kitap okuyorum orada da ana karakter doktor, tabii böyle olunca kitabı acayip ilgiyle okuyorum. Kitabı bitirince anlatılmaya değerse anlatırım büyük ihtimal. Sayonara ^_^


Ruh hali şarkısı:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder