24 Ağustos 2014 Pazar

Kalp Yarasıdır Bu İlaç Kapatmaz

Kalbim ağrıyor. Sanki birisi kalbimi eline almış limon gibi sıkıyor . Hiçbir şey yapamıyorum geçmesi için dua ediyorum herzaman ki gibi.Hakettim, allah verdi cezamı diyorum . Neden başıma geldiğini anlamaya çalışıyorum. Uzaklaşmak için müzik dinlemiyorum çünkü dinleyeceğim şarkı kalbimi daha fazla aağrıtabilir ve gece gece bu yükü tasiyamam. Kitap okuyamam çünkü evdeki herkes uyuyor ışıkları açamam.Yani herzaman ki gibi çoğu şeyi bir başıma yaşıyorum kimseye çaktırmadan.(yalnız ben belki rahatlarım diye yazayım demiştim ama şuan halime çok üzüldüm galiba ruh hastasıyım) Evett uyuya kalana kadar depresyona devam.
 Zaten alıştım sürekli kötü hissetmeye,gerçekten.Mesela iyi bir hisle uyanıyorum ama kötü bi gün geçiriyorum ya da kötü bi hisle uyanıyorum,kötü bi gün geçiriyorum. Yani vücut doğal olarak bağışıklık kazanıyor .(jiletimi getirin uleenn)Hazır moralim bozukken şunu da itiraf etmek istiyorum ,ben sigaradan nefret eden bir insanım içenden pek hoşlanmam beni neden zehirliyor pislik diye düşünürüm hatta sigara içen birinin yanından geçerken nefesimi falan tutarım asdf sigaraya olan düşmanlığımı anlatmak için lafı çok uzattım özür dinlerim (ama sonuçta depresyondayim ) ama bazen benim de hele bu zamanlarda acayip balkonda sigara yakasım geliyor yaaa !! Mesela şuan kendimi zor tutuyorum ^__^




Ruh hali şarkısı:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder